från min instagram

1. Jag i Båstad 2. Edvin försöker slå mig i minigolf ;) 3. At the beaaach
4. Jag och babe 5. Cola på Hamnkrogen 6. <3
7. Jag och Lovisa påväg mot en fest 8. På stranden i Båstad 9. Edvins och mina cupcakes
 
Lite blandade bilder från min instagram. Heter numera sofiebacklund, följ mig! Love ♥

  1 kommentarer på "från min instagram"

Postet av: Emilia
Fin blogg du har tjejen! :)
Svar: Tack så jättemycket! :)
Sofie Backlund
2013-08-09, 09:56:11
URL: http://emiliaagustafsson.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria