leo

Hej babes. Sorry för mobilbilder men har på riktigt tappat bort min kamera haha. Eller alltså, den måste vara här hemma någonstans men har letat halva kvällen och har ingen aning om var jag lagt den.. 
 
Idag har jag varit i skolan, chillat i solen med Joss och Moa, hängt med Sophie och gosat med Edvin. Nu ligger jag i sängen och kollar på tv och äter kladdkaka med lillsyrran. Börjar ett imorgon så ska göra pannkakor till frukost, tagga<333 Hehe. 
 
 

  0 kommentarer på "leo"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria