new in

Jeans - Tiger of Sweden, tröja - H&M
 
Heeej. Gick upp tidigt imorse för att åka till Vingåker factory outlet med Edvin och hans föräldrar. Hittade inte så mycket tröjor och sånt, men det fanns sjukt mycket jeans. Tror jag provade typ tio par Tiger-jeans totalt. Det fick bli dom på bilden till slut i alla fall. Tröjan köpte jag på H&M igår, visar hur den sitter på sen. 
 
Ikväll blir det bio med Edvin och Fritz, vi ska se Monsters inc 2 haha, ttyl!

  1 kommentarer på "new in"

Postet av: MARIA - mode, outfits & inspiration
Snygga jeans!
2013-08-12, 12:23:52
URL: http://mmaria.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria