nighty

Slänger in ett nattinlägg som vanligt, haha. Idag har jag varit i skolan, klippt gräset hos farmor och varit på Ikea. Har köpt ett litet bord som jag kan ha som sminkbord, sitter annars på golvet och sminkar mig framför min stora spegel vilket inte är särskilt bekvämt. Köpte även en sån där sminklåda i plast och lite andra småsaker. Mitt rum blir typ aldrig helt klart eftersom jag kommer på nya ideér hela tiden haha. Nu ska jag få hit min sänggavel från farmor, fixa en spegel till sminkbordet, spotlights ovanför sängen och en ny klädhängare hehe. Men ni ska få se mitt rum snart, promise!

  1 kommentarer på "nighty"

Postet av: loviisaaa
Fin du är!
Svar: Tack!!
Sofie Backlund
2013-08-28, 09:00:00
URL: http://loviisaaa.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria