nike air force

Finns att köpa HÄR
 
Så jäkla snygga, skulle gärna äga ett par men finns så mycket skor jag vill ha nu haha så måste välja.. Hur som helst, imorse vaknade jag bredvid mitt hjärta (bästa som finns för övrigt), vi gjorde frukost och lagade lunch och sedan åkte jag hem till mig med Lovisa. Vi har inte direkt fått så mycket gjort men kan ju vara skönt det med. Med tanke på att detta var sista sommarlovsdagen så kändes det som att det var lika bra att inte göra något alls, bara ta det lugnt och typ gråta en skvätt över att ännu ett sommarlov gick hur fort som helst. Ska sova nu så jag orkar ta mig upp imorgon, P&K
 
PS. Ska svara på en del frågor jag fått imorgon!
 

  0 kommentarer på "nike air force"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria