på bröllopet

Någon undrade om jag kunde visa hur jag såg ut på bröllopet och om jag kunde visa lite andra bilder. Ska lägga upp lite fler bilder sen men vill inte lägga upp bilder på brudparet eftersom jag inte har frågat dom än.
 
Sitter hos mig med Lovisa och Elvira. Lovisa och jag åt lunch på stan förut och jag köpte lite fler armband hehe. Senare ikväll ska jag nog till Edvin, får se vad vi hittar på. 
 
Och förresten, tack för alla fina kommentarer ni skriver, även om jag inte hinner svara på alla så är jag jättetacksam♥

  6 kommentarer på "på bröllopet"

Postet av: Julia
Hur gjorde du din design för jag vet inte hur man gör:(
2013-08-18, 18:29:18
Postet av: Amanda
Dina armband är hur söta somhelst! Var har du köpt dem? Kram♥
Postet av: Linn
Kan jag få dina ben? Snälla
2013-08-19, 00:06:38
URL: http://linnforsgren.devote.se
Postet av: elma
ååh så fin klänning och hela du för den delen!
men vart är klänningen köpt? :)
2013-08-21, 14:59:48
Postet av: Nelly
så himla fint!! :)
Svar: Taack! :)
Sofie Backlund
2013-08-27, 22:36:09
URL: http://feelingfree.devote.se
Postet av: Caroline Blomberg
vilken söt klänningen!!!
Svar: Tack så mycket!!
Sofie Backlund
2013-09-01, 11:57:51
URL: http://carolineblombergs.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria