perfektion

Min nya jacka från Bikbok, är typ kär i den <3 Visar resten av shoppingen i ett annat inlägg.
 
Heej guys. Har varit dåligt med bloggandet de senaste dagarna, det beror på att mamma flyttade i tisdags och då hjälpte jag henne att flyttstäda typ hela dagen, sen åkte jag hem med massa grejer till pappa och packade upp och rensade till klockan två på natten haha. Igår fortsatte jag och nu är mitt rum i princip helt klart, bara en sänggavel som saknas. Träffade även Joss som jag inte har träffat på flera veckor igår, vi hängde hos mig och på kvällen träffade vi grabbarna och körde dunken på skolgården haha, barnsligt kul. Edvin sov här i natt och nu ska vi upp en sväng på stan, ciao. 

  3 kommentarer på "perfektion"

Postet av: amelila.blogg.se
Åhh vilken snygg jacka!!
Svar: Jaa eller hur!
Sofie Backlund
2013-08-01, 23:23:01
URL: http://amelila.blogg.se/
Postet av: Joss P
In löööööööve with that jacket!!!
Svar: Yeees me 2 JP !!!!
Sofie Backlund
2013-08-02, 00:29:17
Postet av: Anna
Kan du visa någon bild där du har på dig jackan? :D
Svar: Absolut kan jag det! :D
Sofie Backlund
2013-08-08, 15:40:22

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria