Q/A

Ettan var det bästa alternativet! Var kommer det gråa linnet från första outfiten ifrån? :) (Det HÄR inlägget) Det har jag köpt på Primark :)

 

Vart redigerar du dina bilder? :) Skitsnygg jacka! I Photoshop cs3! :)

 

Vilken storlek har du i dem? ;) (Det HÄR inlägget) 27, men har vanligtvis 24 i jeans så storlekarna är ganska konstiga haha!

 

var köpte du det? Jätte fint! (Det HÄR inlägget) På JC!

 

Kan du inte göra ett inlägg lite senare om vilka borstar du köpt och om du är nöjd med dem osv? Skulle vara jättekul eftersom jag själv är på borstjakt, kram! Absolut kan jag göra det! kram!

 

Vad heter låten i videon? :) Thinking about you - Calvin Harris

 

Vart har du köpt dem små vita korgarna?:)) På Ikea! :)


  1 kommentarer på "Q/A"

Postet av: Filippa
Otroligt vacker!
2013-08-14, 22:25:47
URL: http://thiswayisourway.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria