shopping

T-shirt från Bikbok och armband från Ur&Penn.
 
Köpte denna tshirt igår när jag var i Västerås, har gått och funderat på den länge men tillslut så! Köpte även lite armband på Ur&Penn för 20 kr/st, värsta kapet ju. Köpte iofs två av dom i Örebro om det skulle ha någon betydelse. 
 
Kom hem från Västerås idag vid tre och har inte gjort så mycket sedan dess. Ska snart möta upp Lovisa och få ett par skor av henne som jag ska låna imorgon när jag ska på min kusins bröllop. Ska förresten vara fotograf, ska bli skitkul men är lite nervös hehe, har aldrig gjort något sånt tidigare. Lite senare kommer Edvin hit, blir nog en lugn kväll eftersom jag ska åka imorrn och såå. 

  4 kommentarer på "shopping"

Postet av: Anonym
Kan du lägga upp lite bilder från bröllopet? Typ din outfit och på brudparet? Kramiiiis
2013-08-17, 22:50:32
Postet av: bbecka
Snyggt! :)
2013-08-18, 11:48:53
URL: http://byrrebecka.blogg.se
Postet av: Li
Shit vilken bra blogg du har! :) måste följa hhaha
2013-08-18, 12:09:14
URL: http://liella.se
Postet av: Juliette
Vad heter text- stilen på rubrikerna? Btw, fiin blogg! :)
2013-08-18, 12:12:49
URL: http://julietteee.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria