u and i

<3
 
Hej! Har jobbat både lördag och söndag 11-17 och har varit med Edvin resten av tiden så har inte haft tid eller lust till att blogga. Vet inte om jag nämnt det tidigare, men har fått jobb på ett café och i helgen har jag sålt kulglass, kul va? Haha xD Ikväll har jag lagat mat med pappa och städat, börjar äntligen få helt i ordning här hemma. Ska ta lite bilder/filma mitt rum någon dag i veckan också eftersom det är flera som frågat om det. Puss

  1 kommentarer på "u and i"

Postet av: Anonym
så söta!<3
Svar: hihi tack!<3
Sofie Backlund
2013-08-28, 17:08:14
URL: http://unaunas.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria