vs favs

 

  2 kommentarer på "vs favs"

Postet av: Anonym
köpte du allt dedär när du var i london? :O
Svar: Nää haha, har fått typ hälften av min pojkvän och sen har jag fått lite från släktingar och så! :)
Sofie Backlund
2013-08-04, 22:52:08
Postet av: julia
vad kostar allt? sjukt fin blogg :)
Svar: Vet inte vad allt kostar, men trosorna till vänster kostar iaf 5 för 200 kr, billiga och sjukt sköna! :D Taack!
Sofie Backlund
2013-08-04, 22:52:33

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria