2013

2013. Hur ska jag sammanfatta detta år? Skulle väl kunna börja med att säga att det varit det bästa men samtidigt det sämsta året hittills. Har haft så fruktansvärt roligt och träffat så många nya människor, haft många fina sommarkvällar och varit på många roliga fester. Båstad och Skåne var också bäst. Sen jag och Edvin gjorde slut har väl inget varit sig likt direkt, men vet ni vad? Man är fan så mycket starkare än vad man tror, trodde aldrig att jag skulle skriva det, men det är faktiskt sant. Någon gång så kommer allt bli bra igen, det får ta den tid det tar. Därför tänker jag inte ha några större förväntningar på 2014, inte till en början iallafall. Men självklart hoppas jag på ett bra år! 

  1 kommentarer på "2013"

Postet av: Leyla
Bra där Sofie! Gillar dina positiva tankar och tro på dig själv! Ses nästa år! Puss❤️
Svar: Tack Leyla!<3 Det gör vi, puusss
Sofie Backlund
2013-12-30, 23:36:02
URL: http://leylasener.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria