fint under

Var på stan med mamma idag för lite julklappshandling, mötte senare upp Agnes, Josefine, Lovisa, Jennifer och Fanny. Fick med mig lite julklappar hem och även dessa ovan till mig själv, tyckte jag förtjänade det hihi. Båda delarna kommer från H&M och dessutom var de på rea så tvekade inte en sekund haha. Vet att trosorna egentligen inte hör till men tyckte de som hörde till inte var så värst snygga så det fick bli dessa istället. Nöjd! Imorgon är det skolavslutning och sen tar jag jullov. Längtar verkligen till julafton och nyår, känner att ett nytt år skulle vara skönt nu. 

  0 kommentarer på "fint under"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria