new nails

Var och fixade naglarna med Agnes i fredags, blev riktigt nöjd! Fixade dock det glittriga själv hemma eftersom vi inte hann med det på salongen. 

Kom hem från stan för en stund sen, skulle egentligen bara träffa tjejerna en stund men slutade med att jag även köpte två linnen till mig själv haha! Tack till dig som tipsade om linnet, hittade faktiskt ett på Monki! Ska snart äta med pappa och sen ska jag bara ta det lugnt ikväll antar jag, har inga planer imorgon heller men på julafton bär det av mot Västerås och den 26e åker jag till Stockholm med brudarna, och sen är det nyår! Älskar när man har mycket att se fram emot.

Var och fixade naglarna med Agnes i fredags, blev riktigt nöjd! Fixade dock det glittriga själv hemma eftersom vi inte hann med det på salongen. 

Kom hem från stan för en stund sen, skulle egentligen bara träffa tjejerna en stund men slutade med att jag även köpte två linnen till mig själv haha! Tack till dig som tipsade om linnet, hittade faktiskt ett på Monki! Ska snart äta med pappa och sen ska jag bara ta det lugnt ikväll antar jag, har inga planer imorgon heller men på julafton bär det av mot Västerås och den 26e åker jag till Stockholm med brudarna, och sen är det nyår! Älskar när man har mycket att se fram emot.


  2 kommentarer på "new nails"

Postet av: Emma Parmlöv
Så snyggt det blev :)
Svar: Tack så mycket! :)
Sofie Backlund
2013-12-28, 10:41:49
URL: http://emmaparmlov.blogg.se/
Postet av: Magdalena
Åh så fina!:)
Svar: Tack!! :)
Sofie Backlund
2013-12-29, 15:08:19

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria