q/a

Bilder från min weheartit, följ mig HÄR om ni vill ♥

Här kommer svar på några frågor jag fått! 

Vart har du köpt ramarna?? 
Ikea, Lagerhaus och Rusta. 

HerreGUD vad ditt rum är fint, sjukt bra jobbat! :D Jag har en fråga, jag tänker på att byta bloggportal, det står mellan devote och forme, så jag undrar vad du tycker om det? Du kan ju skriva ett inlägg om det! c:
Har bloggat både på devote, blogg.se och nu forme.se. Tycker nog egentligen att blogg.se är bäst då det finns mer "möjligheter" eller vad man ska säga. Men Forme verkar bli bättre och bättre med tiden, och jag tycker nog att bloggens utseende blir bäst i Forme. Jag bytte från Devote för att det var så sjukt mycket reklam och jag fick aldrig till designen som jag ville ha den eftersom det var ganska begränsat på det sättet. Så mellan Devote och Forme så skulle jag nog säga Forme!  

Vart har du köpt kepsen som ligger på hyllan? :D
Har köpt den i London på Camden market! :) 

Suuuperfint rum verkligen! Den där renen/rådjuret på hyllan, var är den köpt?
Taack!! Den är köpt på Åhléns :) 

vart har du köpt hängaren/hyllan där kläderna hänger? :) kram!
Har köpt själva hyllan på Ikea och stången på Bauhaus, sen får man sätta ihop dom själv! :) kram! 

vart har du köpt den silvriga döskallen?? :)
Den är i guld hehe, kanske inte syntes så bra på bilden. Men hur som helst så kommer den från Chilli :) 

ååh va fin tröja, var kommer den ifrån?? kraaaam
Den kommer från Zara! kramis 

Vilket program har du gjort din header i? :-)
I Photoshop cs3! :) 


  0 kommentarer på "q/a"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria