VIKTIGT - ny bloggadress

 
Hej på er!! Länge sen sist, men nu är jag tillbaka. Känner att jag behöver en liten nystart så nu flyttar jag till Forme.se. Hoppas verkligen att ni följer med dit och fortsätter läsa min blogg! Kommer att flytta över mina bloglovin-följare så det behöver ni inte tänka på!
 
Klicka HÄR eller på bilden för att komma till min nya blogg <3 www.sofiebacklund.forme.se

  2 kommentarer på "VIKTIGT - ny bloggadress"

Postet av: amra halimovic
hej, kommer inte alls in via länk eller bild
varken när jag själv skriver de heller, är de fel hos mig eller är de sidan? hoppas de fixar sig, vill fortsätta följa!! kram
2013-12-10, 01:32:14
Postet av: Sofia
Tack :D
2013-12-18, 23:48:37
URL: http://byfia.com

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria