when there's nothing left to say

Hej mitt i natten. Hade extremt tråkigt förut så testade att göra en sminkning, funderar på att ha ungefär så på nyår. Blev inga jättebra bilder direkt, men bättre än inget tänkte jag. Ska förresten fixa naglarna någon dag i veckan, har typ fasat för att gå dit eftersom jag har såna där hemska hudflikar vid typ varje nagel, gör så förbannat ont när dom ska hålla på och pilla och slipa haha. Men vill man va fin får man lida pin, eller hur är det? ;) 

  0 kommentarer på "when there's nothing left to say"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria