00:30

Finns typ inget jag längtar så mycket till som att flytta hemifrån, no offence m&p haha men alltså tänk att inreda en hel lägenhet själv<333 Bilderna är för övrigt från Weheartit.
 

  3 kommentarer på "00:30"

Postet av: Fis i rymden
Värst vad du kommer vara rik dåååå! Tror jag inte:) / torkel
2013-07-08, 10:54:39
URL: http://fisirymden.se
Postet av: lisawho
Åh samma här!!!!
2013-07-08, 19:55:57
URL: http://glossfashion.com/lisawho/
Postet av: Anonym
vad söker du på för "tema" på weheartit att hitta sånna här bilder? :)
Svar: Brukar söka på typ "white bedroom" eller något sånt! :)
Sofie Backlund
2013-07-13, 10:26:29

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria