i love you summer

Är hemma från Båstad nu, kom hem vid fem ungefär och längtar redan tillbaka. Har lätt varit den bästa veckan på hela sommarlovet, första "långa" resan jag och Edvin gjorde tillsammans så det var jättemyys. Ska snart se ett avsnitt av The killing och sedan gå och lägga mig, ska upp tidigt imorgon och hjälpa mamma flyttstäda. 
 
Imorgon ska jag visa vad jag köpte förra veckan, kika in då! 

  0 kommentarer på "i love you summer"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria