last try, bloppis

1. Kort topp från Gina i storlek xs, 40 kr.
2. Militärmönstrad tröja från Gina i storlek xs, 50 kr. 
3. Nirvanalinne från H&M, 50 kr. 
4. Collegetröja från H&M i storlek S (som ny, använd max 3 ggr), 100 kr.
5. Klänning från H&M i storlek 34 (mer som 32), 80 kr (använd ett fåtal gånger) 
6. Leopardtights från Gina i storlek XS, 70 kr.
Topp med nitar från Gina i storlek XS, 40 kr
Tröja från Weekday i storlek XS (eller S, kommer inte riktigt ihåg men passar båda iaf), 70 kr.
Tröja från Bikbok i storlek XS, 80 kr. 
 
Okej, gör ett till försök med det sista som blivit kvar i mina bloppisar. Min mamma ska ju som sagt flytta nu och blir jag inte av med det jag inte använder så skänker jag bort det till nån haha. 
 
Hittar ni något så är det bara att höra av sig på min mail: [email protected], eller på min KIK: hannnasofie. Eftersom jag är i Båstad till och med måndag så kommer jag inte kunna skicka kläderna eller mötas upp förrän på tisdag, så att ni vet det! Köparen står för frakten som är mellan 12 och 48 kr. P&K

  1 kommentarer på "last try, bloppis"

Postet av: yasmina
Jag skulle vilja köpa militärtröjan från gina!
Svar: Den är tyvärr redan såld..
Sofie Backlund
2013-07-26, 02:18:41
URL: http://yasminas.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria