love it here

Jag och min babe för några dagar sedan på första bilden, och den andra bilden är tagen på gårdagens morgonpromenad längs stranden. 
 
Har det så himla bra hääär. Idag regnade det en hel del så vi drog till Väla i Helsingborg och shoppade, inte helt fel det heller. Fick med mig en t-shirt, ett linne och i onsdags köpte jag en stickad tröja också. Det bästa köpet hittills lär ju vara min levi's-shorts, ska visa bilder på allt jag köpt senare! På måndag ska jag köpa världens finaste skinnjacka, längtar hehe. Hur som helst, nu på kvällen har vi kört en omgång minigolf och ätit glass i Danska glassbaren och nu ska Edvin och jag kolla på en film. Imorgon blir det förhoppningsvis stranden, ttyl!

  0 kommentarer på "love it here"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria