love

<3
 
Heej. Kom hem från Edvin för en stund sedan och har inte gjort så mycket sen dess. Blev sjuk typ igår när vi var ute och imorse kunde jag knappt svälja vatten för jag hade så ont i halsen. Tur att det inte är så bra väder idag så jag slipper ha ångest över det iaf haha! I fredags var vi hos Lovisa på kvällen och sedan sov jag och Edvin hos mig, igår var det sjuukt varmt ute så jag och Edvin åkte med pappa till Lannakalket och lite senare kom några kompisar dit så vi hängde där hela dagen, hur skönt som helst. Igårkväll var vi hos Jennifer men jag och Edvin drog ganska tidigt eftersom ingen av oss mådde särskilt bra.. 
 
Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt och försöka bli frisk, ha en fin kväll babes!

  0 kommentarer på "love"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria