outfit

Nytt linne från Cubus, "boyfriendjeans" (var det förra året iaf haha) från Gina, Converse och armband från F21, jfr.se och ett nytt från Gina. 
 
Hej alla faaans :P Imorgon drar jag till Båstad, blev lite ändringar så vi åker en dag tidigare men det gör mig inget alls. Så imorgon vid två nångång åker vi och jag kommer hem igen nästa måndag. Ska göra några tidsinställda inlägg men kommer kunna blogga därifrån också om jag har tid och lust. Så ja, vi hörs helt enkelt! pöss

  0 kommentarer på "outfit"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria