stay gold

Ni får jättegärna komma med lite förslag på inlägg jag kan göra. Skriv bara vad som helst ni vill se/läsa mer av, skulle vara jättegulligt! Love
 

  3 kommentarer på "stay gold"

Postet av: Elin
Dina cravings, tips på outfits, och collage!
Svar: Tack för tipsen!!
Sofie Backlund
2013-07-08, 17:10:11
Postet av: louise
DÖR för dina ögonbryn
Svar: Haha åå man tackar!
Sofie Backlund
2013-07-09, 10:26:22
URL: http://surfandsalt.blogg.se
Postet av: Linn
Bilder på ditt rum, outfit, haul, favoriter i garderoben, kan du inte göra videos på vfm?
Svar: Tack så mycket för tipsen, ska komma ihåg dom och ska försöka göra lite fler videos på vfm! :)
Sofie Backlund
2013-07-10, 20:55:55
URL: http://linnforsgren.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria