tisdag

Jag för några dagar sedan.
 
Är knappt hemma något nu på sommaren så blir lite si och så med bloggningen, men gör så gott jag kan! Har gått och blivit sjuk också, inte okej när det ska vara sol och 26 grader imorgon.. Igår kväll hade vi grillkväll några stycken och idag har jag inte gjort så mycket, klippt gräset hos farmor och hängt lite med Lovisa. På måndag åker jag till Båstad i en vecka med min älskling, kommer bli bäääst. 

  1 kommentarer på "tisdag"

Postet av: Snälla
Kan inte du länka denna blogg?
http://prettylittlelies.blogg.se/
Den är för er som älskar pretty little liars och ni som inte har sett serien eller vill veta mer gå in på http://prettylittlelies.blogg.se/
2013-07-16, 22:36:10

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria