today's

Shorts - Levi's från London, linne från New Look, skor Palladium.
 
Ser ni att mitt högra ben är lite längre än det vänstra? Eller typ att den höften sitter högre upp än den vänstra typ. Skumt haha, märker inte av det när jag går eller nåt men typ när jag provar jeans och sånt så blir dom lite kortare på högra benet :p Ser även att mina ben är mycket brunare än resten av kroppen haha, fail. 
 
Idag har jag varit hos farmor hela dagen och bakat en tårta och fixat inför Emmas "kalas", för släkten då alltså. Satt ute i trädgården och fikade, jättemyyys. Min syster fyller alltså år idag för er som inte förstod det, hon blir fjorre, woop woop! Nu ska jag mysa med min boyfriend en stund, hörs sen! 
 
 
 
 

  1 kommentarer på "today's"

Postet av: Linn
Skit snygg!!
2013-07-19, 13:01:42
URL: http://linnforsgren.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria