11:46

Hola. Sitter hemma hos pojkvännen och har därmed inga bilder, så det får bli en repost helt enkelt. Igår hade vi filmmys med Joss och Johan, åt tacos och kollade på Wallander. Vaknade vid halvtio idag och har massor som måste göras, ska klippa gräset hos farmor, hälsa på farfar och sen mormor, växla pengar, packa osv. Åker till Västerås imorgon eftermiddag och sen går planet 19:30, ska bli så kuuuuuuuul! Edvin åker till Spanien imorgon också så det passar ju ganska bra, dock ska han vara borta i nio dagar så kommer sakna honom:( 
 
Och förresten så ville jag bara säga att det är sjukt roligt att ni tycker om den nya bloggen och jag blir jätteglad av alla fina kommentarer ni skriver♥ Allt är som sagt inte helt klart än, följarna är inte flyttade och designen är inte hlet klar, men det kommer! Vi hörs senare, pöws
 

  1 kommentarer på "11:46"

Postet av: maja söderberg
Hoppas du får en fin måndag, kolla gärna in på min blogg :) kram!

superfin blogg!!
Svar: Tack detsamma!! kram :)
Sofie Backlund
2013-06-17, 12:34:35
URL: http://majasoderbergs.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria