favvoappar

1. Instacollage, asbra app om man vill göra collage med bilder. 2. Instagram, ja ni vet haha. 3. Pixlromatic - Bra redigeringsapp med massa fina effekter. 4. Weheartit, lööv dat app. 5. Big day lite, räknar ner dagar ni vet. 6. Bikbok, uppdateras varje måndag tror jag det är, med nya kläder och erbjudanden. 7. Videofyme, bästa appen när man ska göra videos i mobilen. Lätt att klippa ihop och lägga till musik osv. 8. Tumblr, lööv this one too.
 
För er som vill följa mig:
Instagram - backlundsofie
Videofyme - Sofie Backlund
Tumblr - www.stunningmoments.tumblr.com
 
 
 
 

  0 kommentarer på "favvoappar"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria