från balkongen

 
Såg ut såhär igår. Och nej, trosorna på golvet är inte använda haha xD 
 
Igår var jag uppe på stan och tog en fika med Fanny och Lovisa. Efteråt gick jag och solade (måste fuska lite eftersom Edvin kommer hem från Spanien imorrn natt hehe, hoppas han inte läser det här:P) och sedan gick jag, Lovisa och Fritz hem till mig och gjorde värsta dundermiddagen med räkor, bröd, melon, fläskfilé, potatissallad, vinduvor och massa annat gött. Vardagslyx, ja! Lovisa sov här i natt och senare idag kom Joss hit och vi käkade pizza och frukt till efterrätt, är äckligt mätt nu alltså. Imorgon ska jag träffa bästa farmor, och på torsdag får jag äntligen träffa min babe.
 

  0 kommentarer på "från balkongen"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria