love pink

Fick ett bodybutter från Vicotira's secret av mamma för några dagar sedan, Pure seduction heter den och den luktar sjukt gott! Har även fått hem min rosa plattång som man fick på köpet när man prenumererade på SOLO, hur fiiin?? Löv it.
 
Sov hos Edvin inatt men kom hem för en stund sedan eftersom han jobbar idag. Nu ska jag till stadsparken för lite häng med kompisar, sen får vi se vad som händer ikväll. På tisdag händer nåt kuuul, vad får ni se senare i ett inlägg! 
 

  0 kommentarer på "love pink"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria