Mobilinlägg

Heeei bloggen, blogqueen is back! Haha driver. Har inte kunnat blogga eftersom jag inte har varit hemma sen i torsdags, är inte hemma nu heller så gör ett mobilinlägg istället!

Har haft två fetmysiga dagar med Edvin iaf. I torsdags åkte jag till Edvin och vi roade oss med att försöka fiska upp hans tennisrack som hade hamnat mellan garderoben och väggen typ, fick upp det tillslut haha. På kvällen lagade vi mat, pasta med pesto och kyckling (!!!!) dör. Igår låg vi ute och solade halva dagen och på kvällen träffade jag joss en stund och sen sov jag hos min babe. Ikväll ska jag nog träffa Jossan igen, får se vad som händer! P&K <3


  0 kommentarer på "Mobilinlägg"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria