ny blogg!

 Heeej! Detta är alltså min nya blogg här på blogg.se. hoppas verkligen det här blir bra nu, annars är det bara att flytta tillbaka! Vi får se helt enkelt, men jag tror det ska bli bra. Allt är inte helt klart än men jag jobbar på det hehe. Ska flytta över alla prenumeranter så fort jag får tillfälle också. Hörs sen babes!
 

  1 kommentarer på "ny blogg!"

Postet av: sara
superfin blogg verkligen!!
Svar: Taack så mycket!!
Sofie Backlund
2013-06-16, 22:09:46
URL: http://saraspix.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria