sommar

Bilder ur mitt mobilalbum från första veckan av sommarlovet, underbart! Jag i min gula klänning från Nelly, min fina kille, min låtsasbror tar studenten, en ny klänning från Gina med jättefin rygg, jag och min älskling, årets första dopp i kalkbrottet, kolla på sebbes fotbollsmatch, nya mysshorts från H&M och lite häng i stadsparken med mina favoriter.

  2 kommentarer på "sommar"

Postet av: isabelle
fan va härligt somriga bilder
Svar: Tack ska du ha!
Sofie Backlund
2013-06-18, 17:20:22
URL: http://bellen.devote.se
Postet av: Anonym
Vad hände mellan dig och Olivia p? Ni verkade jättetighta förut och jätte lika!
2013-06-18, 23:22:34

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria