svar på frågorna

Önskar att du kunde göra en video hur du sminkar dig!!:) du är såååå fin! Gjorde faktiskt en förra veckan men den blev ganska fail så tror inte jag lägger upp den, får se om jag gör en ny kanske! Taaack!!

 

Vad lyssnar du på för slags musik? Allt möjligt.

 

Vilket/vilka fotbollslag håller du på? Har absolut ingen som helst koll på fotboll haha!

 

Vad brukar du och din kille göra när ni umgås? Kolla på film, åka longboard, grilla, laga mat, baka, träffa kompisar, mysa osv.

 

Är du och Sophie bra vänner? Jaa det är vi!

 

Ska du åka utomlands i sommar? Vart och när isåfall! Jag kanske ska åka till London med min kusin! Annars har jag inte planerat någon mer utlandsresa.

 

Det bästa minnet med edvin och det bästa minnet med förra sommaren? grymt bra blogg! Har massor av minnen med Edvin, kan inte riktigt säga nåt särskilt så. Bästa minnet med förra sommaren var nog Cypern. Tack!

 

vart har du köpt alla "gammal dags" jeans shorts? såååå jävla snyggt. Tackar! Har köpt dom på Erikshjälpen, hittar alltid bra jeans där att göra shorts av!

 

Skulle vara jätte roligt med lite mera videoinlägg, där du kanske visar något favoritplagg? Sminkvideo? "My boyfriend does my make up"? Eller kanske bara ett vanligt videoinlägg där du pratar om dagen? Ja, ska försöka med lite mer videoinlägg!

 

Vad är det bästa respektvie sämsta med Edvin? Det bästa är nog att han alltid kan få mig att skratta och det sämsta är att han är så lat haha!

 

Vad har du för betyg? Ganska bra tror jag, har inte fått reda på alla mina betyg än men det ser väl rätt bra ut.

 

Något skönhetstips som du vill dela med dig av? Har inga tips direkt som jag kommer på just nu.

 

hur länge har ni varit tillsammans? I ett år och tretton dagar.

 

hur träffades ni? berätta om ert förhållande!! ge mig tips för hur ett bra förhållande ska hålla osv. Vi träffades på en liten fest hos mig i december 2012, sen skrev han till mig på facebook och vi skrev typ 30 000 meddelanden där haha. Efter ett tag började vi träffas osv. Vet inte riktigt vad jag ska berätta om vårt förhållande men det är väl ett ganska normalt förhållande antar jag, dock driver vi rätt mycket med varandra haha men tycker det är bättre än massa pluttigullande hela tiden. Han är min pojkvän och min absolut bästa vän och vi kan prata om det mesta med varandra.

För att få ett förhållande att hålla så tycker jag att man ska hitta på olika saker när man träffas och inte bara t.ex. kolla på film när man ses eftersom det lätt kan bli lite tråkigt efter ett tag. Sen kanske man inte alltid vara ensamma utan gå ut och träffa kompisar ibland också. En annan sak som är viktig är att man måste sakna varandra ibland, träffas inte varje dag, då kan det hända att man tröttnar på varandra efter ett tag. Överraska varandra, köp nåt litet ibland eller skriv en gullig lapp, det är de små sakerna som räknas.

 

Du och din kille verkar vara med varandra ganska mycket. Blir det inte jobbigt att bara vara med varandra? Och blir de inte för lite tid för andra vänner? Vi är ganska mycket med varandra ja, men det blir lätt så när man går i samma skola, bor nästan grannar och har gemensamma vänner. Dock kan det variera rätt mycket hur ofta vi ses, som vissa veckor ses vi inte alls så mycket, så jag har absolut tid för mina vänner. Självklart blir det mindre tid än om jag inte hade haft pojkvän, men jag älskar att träffa mina vänner ändå!

 

Har du nångång gjort något du ångrar, isf vad? Finns säkert många saker men det ända jag kommer på nu är nog att jag började på Karolinska skolan, grät konstant i tre veckor typ. Den skolan och den klassen passade mig verkligen inte, kunde som tur var byta till Thorén!

 

Vad saknar du mest från högstadiet? Min klass!! Hade så himla roligt med den och stod många väldigt nära.

 

Hur länge tror/vill du att det kommer hålla mellan dig och Edvin? Jag tror att det kommer hålla länge, och just nu vill jag så klart att det ska hålla länge. Men jag tycker det är onödigt att tänka på sånt, det håller så länge det håller och så länge det är bra så stannar jag.

 

Finns det någon vän/person du saknar, isf vem? Klart det finns människor jag saknar, behöver inte nämna några namn.

 

HEEEJ! Vad vill du göra efter studenten? TJENA! Helst av allt vill jag resa och kanske jobba utomlands, absolut inte börja på universitetet direkt efter i alla fall haha!

 

Vad ska du göra i sommar, åka någonstans eller så? I sommar ska jag kanske åka till Skåne, Båstad med Edvin, kanske London och förhoppningsvis jobba lite också.

 

Vad gillar du mest med dig själv? både utsidan och insidan. Med insidan är det nog att jag är en väldigt snäll och omtänksam person och med utsidan är det nog mina ögon eller min mage, men det ska bli rumpan haha! Working on it ;)

 

  0 kommentarer på "svar på frågorna"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria