till håret

1. Hårinpackning från Aussie, grymt bra och luktar wånderful! Detta är nog den bästa inpackningen jag använt. 2. Värmeskydd från got2b. Väldigt bra och luktar gott. Dessutom är den väldigt billig också, under hundralappen. 3. Värmeskydd från Maria nila. Också väldigt bra, skyddar upp emot 260 grader och även denna luktar sjuukt gott.  
4. Hårolja från Gliss, inte använt den så länge men tycker den funkar bra. Detta är väl inte den absolut bästa håroljan man kan köpa, men tycker absolut den duger om man inte vill lägga ner flera hundra på en hårolja.
 
Typ detta jag använder till mitt hår, dock har jag så sjukt dålig kvalité på mitt hår så det är inte mycket som hjälper, men dessa funkar iaf väldigt bra! 
 

  0 kommentarer på "till håret"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria