äntligen


Godmorgon! Sitter på tåget på väg hem till Örebro. Var tvungen att ta ett tidigare tåg för vi hade kollat fel och nästa går typ en halvtimma innan jag börjar jobba.. 

 Hur som helst, hämtade ju denna lilla sak igår eftermiddag. Dock ger bilden ingen rättvisa alls då han är typ pytteliten och ganska långhårig. Tog med kameran men var omöjligt att få en bild på honom haha. Han är verkligen jättekaxig och busig. I morse hoppade han fram och tillbaka över min hals och försökte typ kela med min näsa haha, han är såå söt! Ska fixa lite bättre bilder nästa gång jag åker till mamma :) Och förresten så fick han namnet Julius hihi.

  0 kommentarer på "äntligen"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria