fyra från halloween

Bjussar på några fler bilder från Halloween bara för alla var så fina haha! 
 
Sitter hemma hos Edvin och vi ska snart åka till hans farmor och farfar och äta mat. Har inte så mycket roligt att dela med mig av just nu direkt, har inte heller hunnit ta så många bilder den här veckan för har haft rätt mycket att göra, men men. Kommer i alla fall upp ett till inlägg innan vi ska åka, P&K
 

  0 kommentarer på "fyra från halloween"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria