greece

Nästa sommar vill jag verkligen åka till Grekland igen. Har varit där två gånger när jag var mindre och tycker det är så himla fint där. Ve dock inte vilken stad/ö jag vill åka till men det spelar nog inte så stor roll. Blir förhoppningsvis en resa dit, antingen med tjejerna eller med Edvin kanske.
 
Har nån av er varit i Grekland? Kom gärna med tips på ställen som erbjuder det mesta, fina stränder, fest, god mat osv!
 

  7 kommentarer på "greece"

Postet av: MALIN
kreta har jag varit på 5-6 gånger, i platanias. JÄTTEFINT! god mat, underbara människor, fest, fin strand osv. samos har jag också varit på, ganska dött om man inte åker till rätt stad (vilket det knappt finns). rhodos är också jättefint, men kreta är snäppet bättre. santorini är världens finaste ö, bor man på rätt sida (minns inte vilken) så bor man längst med "ö-väggen" och har alla balkonger ut mot havet där det är fantastiska solnedgångar varje dag. också jättemysig ö med massa shopping, god mat, fest osv. kreta eller santorini tjejen!!!!!
2013-11-26, 15:28:10
URL: http://malinkirstine.devote.se/
Postet av: Rebecka
Kan inte du göra julklappstips till pojkvännen snart? Får panik för jag kommer inte på vad jag ska köpa.
P.s älskar din blogg :)
Svar: Jo absolut, ska försöka fixa det ikväll eller imorgon! Taack, blir jätteglad!<3
Sofie Backlund
2013-11-26, 17:47:19
Postet av: Sofia - Lever drömmen i LA
härliga bilder :D
2013-11-26, 18:41:22
URL: http://byfia.com
Postet av: Sofia - Lever drömmen i LA
tack :D
ja verkligen!
2013-11-26, 20:40:19
URL: http://byfia.com
Postet av: elin
sv: Tack sötis din är också grym! :D
2013-11-26, 21:10:11
URL: http://elinforslov.blogg.se
Postet av: Amanda
Platanias i Kreta är helt underbart! Jag var där i somras. Det är verkligen ett underbart ställe att både festa, umgås och äta god mat på. Det finns många olika ställen som man kan festa på och alla är trevliga och man får nya kontakter. Rekomenderar Platanias verkligen, underbart!
2013-11-29, 16:33:33
Postet av: JUNITJEJ
I Grekland är det så vackert!
2013-12-01, 13:52:54
URL: http://www.junitjejen.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria