hooked on your love

-
Coupleforyou | via TumblrTumblr
Alltsååå♥
 
(Tidsinställt) I brist på annat så bjuder jag på lite sånt här trevligt, pussar alltså haha! Är antagligen på jobbet nu och slutar vid fyra. Då ska jag hem och duscha oså och sen kommer Edvin, behöver verkligen en riktig myskväll känner jag. Har lite plugg som måste göras också, usch.. Och förresten så sökte jag ett till extrajobb igår, håller tummarna! 
 
Blir förresten jätteglad av era fina kommentarer, ska försöka hinna med att svara på dom imorgon<3

  1 kommentarer på "hooked on your love"

Postet av: Rosanna
Åhh jag älskar LOL den är så gossig!! :)
2013-11-25, 21:30:54
URL: http://rosannamoberg.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria