Hur tjänar man pengar på bloggen?

Tänkte tipsa om en sida där man lätt tjänar pengar på sin blogg. Har inte använt denna tjänst så länge men tycker redan nu det verkar sjukt bra! Den går bland annat ut på att man länkar till olika sidor (t.ex. nelly) och så tjänar man pengar om någon klickar på länken/blir medlem/köper något (det är lite olika beroende på vilken sida man länkar till).
 
Dessutom kan man ju shoppa själv och därmed få tillbaka en del av pengarna, bra va? Det bästa är nog att man får 50 kr i startbonus också! Jag tjänade 92 kr på första dagen, så tycker absolut ni borde testa detta! 
 
Klicka HÄR för att komma till hemsidan och bli medlem eller läsa mer!
 
 

  2 kommentarer på "Hur tjänar man pengar på bloggen?"

Postet av: jos
SkoJ!
Svar: Jajjemen, testa! :D
Sofie Backlund
2013-11-05, 12:26:07
URL: http://josefindysenius.com
Postet av: Jessica
Jag fick inte 50kr i startbonus :o
2013-11-07, 08:36:52
URL: http://jagheterjessica.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria