i got 99 problems

Här är två bilder där man ser typ hur min hårfärg ser ut i verkligheten. Blir alltid jättegult på bilder annars för jag brukar dra upp kontrasten en del. Trivs inte särskilt bra i det här som ni kanske har läst nu ett antal gånger haha.. 
Jag kan verkligen inte bestämma mig, och jag vill göra nåt åt det snarast.. Lutar mot brunt, typ som på första bilden för jag tycker att jag helt klart ser bäst ut i lite mörkare hår. Men blir ändå rädd att jag ska ångra mig sen och vilja bli ljus igen, det är ju inte det lättaste liksom.. Rött är också snyggt men det är inte ett alternativ då jag vet vilket helvete det är att få bort det sen, man får räkna med mycket pengar och att typ halva håret går av.. Vilka problem man har haha!

  1 kommentarer på "i got 99 problems"

Postet av: Louisebiszczak
Jag har samma problem! Att jag trivs och ser bättre ut i mörkare hår men blir det för mörkt saknar jag det ljusa! Så jag har mörk blond/ljusbrunt! Känns as bra och känner ingen saknad, än iaf!
2013-11-24, 11:42:14
URL: http://Biszczis.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria