i love food

Typ världens godaste lunch jag åt för ett tag sen, bakad potatis med kyckling och avokado. Går jättefort om man gör potatisen i mikron, tips!
 
Heej bästa ni. Har verkligen haft fullt upp de senaste dagarna och därav lite sämre uppdatering. Har liksom inte hunnit ta några bilder eller så.. Nu ska jag träffa min kusin men senare ikväll kommer det upp lite fler inlägg. Ha en fin lördag♥

  2 kommentarer på "i love food"

Postet av: felicia
gott :)
Svar: Ja verkligen :D
Sofie Backlund
2013-11-16, 16:45:54
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/
Postet av: Jonas
Bakad potatis har jag inte ätit sedan jag gick i skolan faktiskt =) Vilket är snart ett år sedan :P
Svar: Inte så ofta man äter det faktiskt, men sjukt gott är det :D
Sofie Backlund
2013-11-16, 18:44:33
URL: http://thegamingground.com/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria