julklappstips #1

Christmasgifts for her
Alltså är det bara jag som älskar att köpa juklappar, slå in dom och ge bort dom? Så länge man vet vad man ska köpa så är det jättekul tycker jag. Fixade ihop ett litet collage med julklappstips till flickvännen, kompisen eller syrran kanske? Tycker verkligen det är jättesvårt att komma på bra julklappar till alla, men tjejer är nog ändå lättast att köpa till. Detta på bilden ovan tycker jag är bra saker som inte kostar allt för mycket heller! Tycker det kan vara roligt att köpa flera mindre grejer och göra typ en "goodiebag".
 
Ska fixa fler julklappstips framöver, vet att det var någon som frågade efter julklappar till pojkvännen, så det ska jag ordna! 
 
För er som ändå har riktigt svårt för att hitta julklappar så finns det en bra sida med massor av olika tips och saker. Finns nog något för alla där skulle jag tro. Både saker och upplevelser till bra priser, så in och kika här -> Allajulklappstips.com 

  1 kommentarer på "julklappstips #1"

Postet av: Jessica
Bh-setet var superfint, var är det ifrån? :)
Svar: Det finns på h&m! :)
Sofie Backlund
2013-11-25, 00:53:18
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria