klädställningen atm

Min klädställning just nu. Svart och glittrigt, love it. 
 
Tidsinställt inlägg, som alla andra denna helg haha. Jobbade hela dagen igår och ska jobba hela dagen idag också, så det får bli så. Imorgon är det måndag igen, orkar inte meer. Är enormt skoltrött och har ingen motivation alls.. Som tur är får jag lön imorgon (hehe) och det är sista veckan innan praon börjar (ska praoa på Cubus Mariberg med Wenche), sen är det äntligen jullov! 
 
Ps. Läste era kommentarer ni skrivit till "kroppsideal?" igen och måste bara säga att jag blir helt varm i hjärtat, så underbara ni är!<3 Och på tal om varm i hjärtat så hade jag tappat bort mitt busskort härom veckan, och några dagar senare låg det på golvet i hallen. Någon hade alltså hittat mitt busskort, läst mitt namn på baksidan, sökt upp vart jag bor och sedan gått hit och lämnat det i brevinkastet, man blir ju nästan tårögd haha! Så snällt<3

  5 kommentarer på "klädställningen atm"

Postet av: Moa
Vart jobbar du?? Kan inte du skriva hur man ska göra för att söka jobb och vart man kan göra det osv nu i så ung ålder och samtidigt går i skolan?? Skulle vara jätte snällt :) Kram
2013-11-24, 18:05:32
Postet av: Caroline
Fett fint! Sådär skulle jag också vilja ha :o
2013-11-24, 23:43:07
URL: http://glossfashion.com/caroline
Postet av: Renée
Snyggt!!!
2013-11-25, 18:00:23
URL: http://bootyswing.devote.se
Postet av: Elin
Åh, gud vad fin klädställning du har!!
Vart har du köpt den eller gjort den?
Isåfall hur? Om du inte vet, kan du fråga den som har gjort? Sååå tacksam för svar!
2013-11-27, 16:37:13
Postet av: Ellen
Älskar klädstången! Har letat runt efter en sådan hur länge som helst, vart kommer den ifrån?

Puss
2013-12-31, 00:48:11
URL: http://ellenbrohagen.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria