makeup

Alltså mitt hår hahaa, blir så jäkla gult på alla bilder pga att jag höjer kontrasten osv.. Det är dock en aning gult i verkligheten också, blev så när jag gjorde en avfärgning på håret.. Måste göra nåt åt saken snart känner jag men kan inte bestämma mig för vilken färg jag vill ha.
 
Anyways, tänkte bara visa vad jag använde till sminkningen på bilderna. Brukar inte sminka mig såhär mycket men hade tråkigt haha. Fråga om det skulle vara nåt ni undrar över! :D P&K
 

  3 kommentarer på "makeup"

Postet av: iisa
så fina bilder! ^^
Svar: Taack! :)
Sofie Backlund
2013-11-05, 16:18:39
URL: http://iisasfoto.blogg.se
Postet av: Fanny Jaensson
Du var ju inte lite fin du med, herregud så vacker!
Svar: Men åh tack fina du, vad glad jag blir!!
Sofie Backlund
2013-11-05, 21:36:26
URL: http://hovskrape.blogg.se
Postet av: Emma
nej men gud vad fin du är! Jag har en ny blogg skulle bli glad om du kunde kika in på den och kommentera något ?:) gärna lite tips på vad jag ska skriva om. Kraam:)
Svar: Taack snälla! Det ska jag :) Kram!
Sofie Backlund
2013-11-06, 22:13:30
URL: http://emmaaslife.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria