no rookies allowed

Bilderna har min syster tagit. 
 
Godmorgon babes. Ska strax till skolan, slutar vid ett och då ska jag köpa en tröja, sen klockan tre ska vi hämta kattungen. Är så excited hehe! Resten av eftermiddagen/kvällen spenderas hos mamma i Västerås och åker hem imorgonbitti för lite jobb. Ha en fin helg bästa ni! Ska försöka blogga lite mer senare, finns risk för bildbomb på kattunge hehe.....

  2 kommentarer på "no rookies allowed"

Postet av: Maja
Åh vilken underbar tröja!! Så himla fin!
Skulle bli superglad om du ville kika in på min blogg och kolla på gårdagens kretivitet :) Kram
Svar: Tack så mycket!! :D Absolut, kram!
Sofie Backlund
2013-11-22, 09:02:35
URL: http://genuino.blogg.se
Postet av: Nathalie B
Men åh, tack! Och ska du säga, du är ju superfin!
Svar: Taack finis!
Sofie Backlund
2013-11-23, 15:19:20
URL: http://wolfshriek.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria