svar på frågor

Snygg fläck på halsen :)))) Haha, har dock fixat det nu.
Vart jobbar du?? Kan inte du skriva hur man ska göra för att söka jobb och vart man kan göra det osv nu i så ung ålder och samtidigt går i skolan?? Skulle vara jätte snällt :) Kram

Svar: Jag jobbar på Caféet i Wadköping (om du nu bor i örebro), till det tillhör även en liten inredningsbutik, en matsal och på sommaren två glasskiosker, så det är ett väldigt varierande jobb vilket jag tycker är kul! Jag fick jobbet eftersom min pappa känner chefen där, men jag skulle säga att det smartaste du kan göra är nog att gå till alla cafén i stan och presentera dig och säga att du söker extrajobb (ibland vill dom ha CV, ibland inte). Det kanske inte finns jobb precis just då, men det händer väldigt ofta att de behöver nån mer som jobbar så då hör de säkert av sig till dig :) Ett annat tips är att söka på Coop och Willys, de anställer ofta personer under 18 år + att det är väldigt bra betalt! Där får man ofta jobba kvällar också, vilket kan vara bra om man går i skolan. Lycka till med jobbsökandet! :D kram

 

Är jackorna från sheinside.com bra? Funderar på att beställa men är lite osäker för det ju så billigt!

Den jag fick hem blev jag väldigt nöjd med, min mamma trodde till och med att det var äkta skinn haha! Den ser alltså inte alls speciellt plastig ut eller så, det enda jag kan klaga på är väl att passformen var lite skum.. Och hur bra kvalité det är vet jag inte eftersom jag inte har använt den så länge, men den var absolut värd pengarna!

 

Hej, jag är ny på blogg.se. Tyckte om din design, men betalar du något för att driva/ ha en sån design?

Hej, vad kul! Tack! Jag googlade på "gratis bloggdesigner" och så kommer det upp massor att välja på, sen har jag gjort om i princip hela designen själv (header, typsnitt, bilder osv). Så nej, jag betalar ingenting för den :)

 

Kan du sen säga hur bra den var?? sååå fin due. (Ang. brun utan sol) Alltså jag tyckte att det blev en väldigt bra färg, blev inte oreanget eller så. Den var också väldigt dryg, behövdes inte alls mycket till hela kroppen. Först tror man att den luktar rätt gott, men sen kommer den där brun utan sol-lukten efter ett tag haha.. Dock blev jag ganska fläckig på halsen trots att jag var sjukt noggrann, men kan ju såklart hända att jag missade nåt ställe eller så.. Men är nöjd överlag, lätt värd sina 50 kr ;) o taack förresten <3


  5 kommentarer på "svar på frågor"

Postet av: MALIN
jag trodde du hade samarbete med sheinside! många andra bloggare har det haha :) puss
2013-11-25, 14:02:29
URL: http://malinkirstine.devote.se/
Postet av: Sofia - Lever drömmen i LA
snyggis!
Svar: Tack snyggo!!
Sofie Backlund
2013-11-25, 20:26:24
URL: http://byfia.com
Postet av: Hanna Skytt
Hejsan! Förlåt om du/ni inte gillar liknande kommentarer som denna men jag undrar ifall du/ni vill vara med i min tävling på min blogg? Har inte bestämt ännu om tävlingen blir av men den kommer äga rum i hela december! Du kommer till inlägget via denna länk; http://hannaskytt.blogg.se/2013/november/bli-lankad.html#comment

Kommentera om du/ni vill att tävlingen ska bli av eller inte så meddelar jag dig/er via att kommentera på din/eran blogg när den blir av(om den blir av). Tack på förhand! ♡

Hanna Skytt
2013-11-25, 23:27:21
URL: http://hannaskytt.blogg.se
Postet av: aschmanda
Intressant! :) Fan vad snygg du är btw! :)


-Vinnaren är publicerad av Veckans blogg, kika in och kolla ifall de va du som vann. Vill också meddela att istället för Veckans blogg, så kör jag en annan tävling nu, vore kul om du ville vara med på den :) Kram
Svar: Men åh tack fina du! :)
Sofie Backlund
2013-11-25, 23:47:49
URL: http://aschmandas.se/
Postet av: sara
himla konstig sak att säga kanske, men din överläpp är verkligen perfektion. :D
2013-11-28, 10:19:46
URL: http://saraelundbeerg.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria