tisdag

 
 
Godmorgon! Ska strax till skolan och göra ett naturkunskapsprov som jag missat, får hoppas det går bra haha. Slutar tidigt idag så ska försöka hinna med att gymma idag och kanske köpte lite nytt till mitt rum. 
 
Ska försöka fixa en roomtour idag eller i alla fall i veckan, vill ni att jag ska lägga upp bilder eller göra en video? 
 

  4 kommentarer på "tisdag"

Postet av: Hanna
Vart har du gjort hedern? Den va jättefin :)
Svar: I photoshop :) Tack så mycket!!
Sofie Backlund
2013-11-19, 09:25:28
Postet av: Sofia
Gör en video :)
Svar: Absolut :)
Sofie Backlund
2013-11-19, 14:58:00
Postet av: Julia
video är alltid kul :)
2013-11-19, 15:50:25
URL: http://takethetime.blogg.se/
Postet av: Alexandra
Hey!
Har en tävling på bloggen där du kan vinna en topp med månar på(jättesnygg!!), så var gärna med!
2013-11-21, 00:02:27
URL: http://lakeyours.devote.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria