new in

Var på stan idag och hittade dessa sovshorts, hur söta? Stod mellan mörkblå eller svart men fick bli mörkblå, tyckte de var finast. Från New Yorker 89:-
 
Har precis gjort lasagne som står i ugnen nu, är så jäkla hungrig!! Pappa är och hämtar lillasyster så jag fick stå för maten idag, hoppas det blir gott haha.. Var ute och övningskörde för första gången förut också. Gick faktiskt mycket bättre än förväntat (bortsett från fyra kärringstopp hehe) och det är ju riktigt roligt också! 

  3 kommentarer på "new in"

Postet av: Leyla
Omg, värdens finaste jag någonsin sett haha! Måste införskaffa mig ett par! :O <3
Svar: Haha jaa dom är sjukt fina!! Do it! :D <3
Sofie Backlund
2013-10-15, 21:16:32
URL: http://leylasener.blogg.se
Postet av: elin wahlberg
vad fina de var!
Svar: Ja, älskar dom!
Sofie Backlund
2013-10-15, 21:34:51
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/
Postet av: Eleonora Adriana ♥
Såå fina, kolla också på dessa idag men köpte inte. Men köpte massa andra grejer som finns i mitt senaste inlägg :)
Svar: Jaa visst är dom!! :)
Sofie Backlund
2013-10-16, 22:57:23
URL: http://eleonoraadriana.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria