Q/A + rabattkod

Var har du köpt mössan? Den är verkligen snygg, älskar färgen! Kram, H.
Den är från Carlings! Kram
 

Super snygg, vad kostade den?? 
(väskan) Den kostade från början 399:- men det var halva priset så fick den för 199:- 

 

vilken app använder du? förresten du e skitt snygg! och har en jätte fin blogg försätt så! :)
Först och främst, tack!! Blir så glad! Jag redigerar alla mina bilder i photoshop!

 

hur länkar man sådär? att an skriver typ "här" och sen blir det en länk?:)
Du börjar med att skriva "här" (eller vad du ni vill att det ska stå), sedan markerar du texten som du vill ska bli en länk. Därefter klickar du på den lilla "kedjan" eller vad det är uppe i listen ovanför inlägget.

 Och sen är det bara att skriva in webbadressen i rutan som kommer upp, alltså dit du vill att länken ska gå! Hoppas det var till någon hjälp :)

 

 

Och så har jag som jag skrev tidigare ordnat en rabattkod till er på Caseapp.se. Så även om du inte vinner kan du åtminstone få lite rabatt! Bra va? 

Skriv in koden SOFIEBACKLUND20 när du handlar så dras 20% på ditt köp! Koden gäller till 31/10, så passa på nu! 

 

 


  1 kommentarer på "Q/A + rabattkod"

Postet av: Ida
vilka fina foton du tar, vad har du för kamera? :)
Svar: Tack! Har en Nikon D60 med Nikkor 35mm 1,8 objektiv :)
Sofie Backlund
2013-10-23, 20:03:07
URL: http://thingsido.webblogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Hej och välkommen till min blogg! Jag heter Sofie, är 17 år och läser samhällsprogrammet andra året på gymnasiet. I min blogg delar jag med mig av lite allt möjligt, men mest vardag, shopping, mode, tips och inspiration. Hoppas ni gillar det ni ser och stannar, p&k.

KONTAKT/SAMARBETEN: [email protected]



Design laget av Julie Viktoria